2008/10/20

På livsfronten intet nytt

Jag är trött, men sugen på att göra något. Orkar inte gå omkring som en grå massa längre, jag vill hitta på nåt roligt och avslappnat med folk jag gillar. Utan att klä upp mig, för det orkar jag inte med just nu. Men typ hyra film och mysa i en soffa, eller ta en lång promenad och prata strunt... Igår blev jag utan förvarning slagen av en stark sentimental känsla. Saknar alla, saknar att va i Luleå.

Ano oto med the studs går på repeat, och jag sitter bara och slösurfar. Borde göra nåt...

Imorrn är skola, det är sjukt opepp. Det är ingen som gillar vår lärare i grafik, och han verkar inte gilla oss heller. Jag har gjort en skiss till torrnålsgravyren, men jag är rädd att han inte kommer godkänna den... Isåfall försöker jag strunta i det och gör den ändå.
Och om projektarbetet... jag har inte gjort nåt mer alls. Har inte ens börjat skriva loggbok. Det värsta är att jag inte bryr mig. ...Eh? Halva höstterminen har strax gått! Men jag är så sjukt omotiverad till att öht studera. Vill kasta bort allt det och ta en promenad istället. Fast det kan jag ju inte göra...

Nej, usch vad allt känns melankoliskt nu. Jag borde stänga av den här låten!!

Jag är lite arg på migsjälv att jag glömt tvätta min väska sen det läckte ut lite kycklinggryta från matlådan för en vecka sen. Nu kommer den lukta kyckling för alltid!

Half baked var förresten inte särskilt speciell.

2 件のコメント:

Maja さんのコメント...

Luleå saknar dig också! Men det är inte så jättelänge kvar..! :D

zoraboa さんのコメント...

Kom hit så tar vi prommenader och hyr film!
Jag tycker att half baked är särskilt speciell.