2008/10/10

Vardagspaus

Känner mig så trött och borta i huvudet... idag på fiollektionen var mina fingrar helt osynkade med min hjärna, och det blev bara blurb av alltihop. Fast jag har väl anledning att vara trött, det är pissväder, störtregn imorse och smådugg, fuktigt och grått nu. Dessutom slut efter en heldag av försök till att pressa fram lite kreativitet i skolan, till de grafiska mönstren vi håller på med nu. Har fortfarande ingen aning om vad jag ska göra av det.. Glas, lera, tyg, metall? Beslut, beslut. Fast det lutar åt glas, tror jag.

Men men, imorrn bär det av till Stockholm för att spendera quality time med Sara och gå på Taste of Chaos! Ska bli skönt att få en till paus från skolan och vardagen, jag börjar bli uttråkad.
Har också bestämt vad jag ska ha för outfit på lördag. Egentligen kanske man inte riktigt "får" göra så, men det skiter jag fullständigt i.

Snart ska jag packa ihop lite, vilket ju också blir ett utmärkt tillfälle att packa upp det sista från förra Stockholms-helgen. Sen ska jag koppla av med en (till) film med Mikkelsen.

Ndareba!

0 件のコメント: