2008/11/12

Och konserterna gick bra

...åtminstone den första på morgonen. Den som var nyss gick sämre, spelade fel flera gånger... bland annat på mitt solo!! Allt gick bra till fkn sista tonen som jag råkade spela C istället för H. Gleh. Anyways. Eftersom det inte var nån idé att åka till skolan sen, och jag hade ändå tagit ledigt för hela dan, hade jag gott om tid med att tråka ut mig med att fixa en frisyr. Den här... vad kallar man den? Jag brukar kalla den "fjongflikar" och gestikulera med händerna. Men den kanske har ett namn? Hur som helst var det aslänge sen jag hade den eftersom mitt hår har varit fel längd. Det blev sådär, min frisyr är ju lite annorlunda nu... BLÄ jag saknar håret jag hade i början av sommaren! Inte har jag bäddat sängen heller.

In other news så har jag köpt en himla nice grej nu. Fast jag vågar knappt säga nåt om det eftersom saker har en tendens att ta slut precis efter att jag beställt. Håll tummarna nu för att jag får den och att den passar!!!


Och förresten, JAG HATAR MIGSJÄLV FÖR ATT JAG ÄR SÅ SATANS BLYG OCH ALDRIG ALDRIG GAAAAAH SÖLDKHJÖALKDGJHÖAKHG
Ok, nog sagt om det.

See ya

2 件のコメント:

Maja さんのコメント...

dude, jag känner igen det där med blygheten. skitjobbigt D;

zoraboa さんのコメント...

Jag kallar den "Ylva-frillan"

Jag brukade vara blygheten själv, men det är mycket bättre nu, även om jag fortfarande är blyg.