2008/11/17

Så var helgen slut

För några timmar sen åkte Elict hem, det har varit en helmysig helg med henne. Jag gillar folk man kan umgås med utan att nödvändigtvis behöva göra något, utan bara liksom kan vara. Hoppas vi ses snart igen!
Själva anledningen till att hon kom hit var att köpa min Lavi-hammare, och det slutade med att jag fick en garderobsrensning och hon köpte en del SEX POT-grejs; två skjortor, ett linne och en slips. Plus en hemsydd historia.

Vilket påminner mig om paniken inför julklappar... Hur ska jag ha råd med allt?! Eftersom Maria bjöd med mig på Epic Party i början av december kommer det också sluka massa pengar (ännu en stockholmsresa där jag måste snåla som fan, suck). Så även om jag fått massa grejs sålda har jag panik, det är så många jag ska köpa julklappar till!! Gah.... fkn jul.

2 件のコメント:

Maja さんのコメント...

köp dig inte pank bara D: som sagt; det är en helt tillräcklig julklapp att du kommer hit!

Maria ♥ さんのコメント...

Julklappar är överskattade.