2008/11/19

Uneventful life

Förutom stressmoment i skolan (som att jag måste skriva en engelskaupppsats till nästa vecka, religionsarbete, samt naturkunskapsprov imorrn) händer det absolut ingenting i mitt liv just nu, jag känner att jag inte har nånting att blogga om, inte orkar för att jag är så full av o-lust rent allmänt sådär. Det känns som att min tillvaro endast är en transportsträcka till nåt mer spännande. Imorrn är det öppet hus på Gruvstugan, fast det är inte spännande; mest tröttsamt bara. På fredag är det saco-mässan, och det ser jag i alla fall fram emot! Jag ska fråga SI-språkresor om en massa grejs, och när jag kommer hem hade jag tänkt anmäla mig. Ska också sova hos Ingrid där i Stockholm, samt träffa Emmelie (aka tusen nicks).

Well, under transportsträckorna får man ju underhålla sig på bästa sätt. Själv är jag helt galen i dressupgames, i synnerhet de från Roiworld! Jag sitter i år och dag med dessa flashiga brudar och snubbar, klär upp och klär ner och klär upp igen. Vad som är på modet speglas i dessa tusentals olika spel, och själv tycker jag vinterspelen är roligare än sommarspelen eftersom det finns mer jackor och sjalar i mörkare färger att klä på. Detta är starkt beroendeframkallande, men det är så fruktansvärt kul!!


Prova själv här

See ya☆

1 件のコメント:

Maria ♥ さんのコメント...

Jag älskar Roiworld! Jag gjorde kopior av mina kompisar för något år sedan och så fick de gissa vem som var vem. Kanske dags att göra det igen?