2008/12/11

Brunt, inte blålilarödbrun

Se där, brunt! Inte mystisk kompott. Jag anar dessutom en liten liten skillnad mellan underhåret och det andra... Ganska spännande att följa utvecklingen av hårfärgen, men jag önskar den kunde bestämma sig.

Idag hade jag den här, uh, fjong-frisyren i skolan för första gången sen augusti tror jag. Det är alltid lika roligt, folk ser så förvirrade ut när de ser mig, de verkar inte riktigt veta vad de ska tro! Förutom dom (få) som fattar då. Men ganska kul att se folks något förvirrade miner hehe.


Jullovet närmar sig. Epic party också. Känner mig inte så jättepepp på EGA, men det struntar jag nog i.

See ya☆
Den här bilden får bli provisorisk profilbild

1 件のコメント:

Emmelie さんのコメント...

Gillar färgen! jag har lite för mycket kläder o
packat för epic party >__> + ett hår som är ofärgat...jag orkar inte ibland >__> aja.