2008/12/10

Creepers, ILU

Jag skulle ta mig ner till optikern, och tog på mig mina nya creepers för att gå till bussen då jag såg den alldeles bakom mig. Vilket resulterade i att jag sprang som tusan biten kvar till hållplatsen, bara för att märka att den stod still där borta vid andra hållplatsen, och jag fick flämtandes stå och vänta flera minuter! Eh, poängen med det här är i alla fall att jag återupptäckte hur mycket jag älskar creepers ♥ ! Det låter kanske töntigt, men jag känner mig som mig själv och jag får massa obestämbar inspiration. Ah creepers, ILU so much! Hoppas dom håller längre än dom förra.

Ja, och anledningen till att jag skulle till optikern var att beställa linser. Det visade sig att de nya jag provade var sämre, så jag går tillbaka till de gamla. OCH så beställde jag ett par röda linser! (!) Jag har alltid trott att det inte funkat eftersom färgen blir transparent när man färgar ett par med styrka som man redan har, men jag provade ett par som var rosa-röda och de blev klart rost-röda (med betoning på röda) i mina ögon! SPLENDID.

See ya☆

0 件のコメント: