2008/12/22

Tokyooooo

Idag fick jag all information om kursen i Tokyo. En stor mapp med några hundra miljoner papper om skolan, resan, boende, ekonomi, osv osv. Och plötsligt känns allt så himla verkligt! Jag kommer verkligen att göra det här, det är inte längre bara en diffus önskedröm som det varit så länge! Jag känner redan lite ångest komma smygande, jag som blir nervös för att ringa kundtjänst kommer antagligen få spasmer av nervositet av det här, som är ett sånt stort steg. För mig. Jag sitter och tittar på den myllriga kartan där de ringat in var skolan ligger - ett kvarter från Shin-Okubo-stationen på JR Yamanote-linjen, en hållplats från Shinjuku-stationen - och jag fylls av en känsla som kan liknas den gladaste extas blandat med panik.
Kursstart 1/10 kl 10.00, lektionerna börjar 6/10. Det här kommer bli hur bra som helst.

See ya☆☆☆

PS: Tack för julkorten! Får nästan lust att kasta Tokyo i papperskorgen och stanna hemma med mina underbara vänner istället.♥

0 件のコメント: