2008/12/21

Julsplök

Storstädning inför julen, usch. Jag har totalstädat båda mina rum och badrummet på övervåningen, dammsugit datorrummet (heltäckningsmatta) och soffgruppen i vardagsrummet. Ändå ganska lindrigt. Har ingen julkänsla, men det är som det brukar. Det är inte så juligt hemma hos mig egentligen. Imorrn ska jag skaffa de sista julklapparna!
Det känns inte riktigt som jullov än.... kanske för att det är mer saker som måste göras. Känns som att det riktiga lovet kommer på tisdag, då åker vi till Stockholm och firar jul. Jul, jul, och sen på lördagen den 27 åker jag till Luleå och blir borta resten av lovet.

Nu tror jag att jag ska fortsätta färglägga en bild till projektarbetet. Gör cellshading, det är det enda sättet jag är riktigt bra på digitalt, förutom hyperrealistiska porträtt. Från början var jag lite emot det eftersom jag inte tyckte det skulle passa in med resten av bilderna, men sen kom jag på att jag ju inte har nåt tema alls i min satans artbook, så strunt samma.
See ya☆

0 件のコメント: