2008/12/09

Misslyckande i flera nivåer

I lördags färgade jag håret. Först underhåret mörkbrunt, ja det blev så mörkt att det nästan blev svart. Inte vad jag ville, men det gjorde inget. Sen skulle jag färga ljusa slingor på resten av håret, men det såg helt enkelt ut som en väldigt misslyckad blekning istället! Ah panik! Naturligt resultat, my ass...! Idag köpte jag mer färg för att rätta till det hemska gulblonda håret, en mellanbrun färg åt det gula hållet. Det blev möööööörkt med röda nyanser. WHAT. Det syns knappt nån skillnad från underhåret. Och röda nyanser, wtf?! Jag vill inte ha rött hår!
Så det här var ju helt sjukt misslyckat på alla håll och kanter.
Det är dock ingen ångest över det hela, det är mycket bättre än min förra mittemellan-färg som varken var det ena eller det andra, och jag trivs ju bra i mörkt hår. Men det var INTE VAD JAG VAR UTE EFTER!
See ya......

0 件のコメント: