2008/12/02

Skor n stuff

På bussen mot Falun satt jag och lyssnade på MUCC, glad i sinnet lyssnade jag och tänkte att livet ändå är allt bra härligt ändå. Vilket ledde till att jag missade hållplatsen jag skulle av på, fick lov att åka ända in till stan och sedan traska hela vägen upp till Gruvstugan så jag kom försent. Damn you, Namonamuki Yume.

Hur som helst, tre sekunder innan jag skulle gå ut ur mitt hus plingade det på dörren och en stressad brevbärare lämnade ett paket. Med skorna från DoubleDecker jag beställde för flera månader sen, yeah! De var out of stock då, men jag valde att betala och vänta. Ett litet tag senare kom finanskrisen, så där hade jag timing! (Inte för att det var mina pengar, men ändå.)

Köpte ett par nya creepers, behövdes verkligen! Mina nuvarande är trasiga på alla ställen som går att vara trasig på. Provade en annan sort, de är högre men smalare. Får se hur bekväma de är efter att jag gått i dom ett slag.
De andra var ett par vita boots med spännen. De var, hm.. Ja, de var något fulare i verkligheten, haha! Men jag gillar dom ändå. Förutom att de gnisslar lite när man går, augh JOBBIGT, hoppas det slutar sen. Mest påminner dom om ett par ovanligt snygga gummistövlar.

Men DoubleDecker är bra, deras skor är väldigt billiga; dock med något bristande kvalité, men man får ju vad man betalar för så jag klagar inte. Dom är väldigt trevliga och vänliga också! Sommaren 2007 när jag köpte ett par skor från dom och de gick sönder vid första användningen skrev jag och klagade lite diskret, och fick då världens längsta ursäktande mail och fick välja ett valfritt par skor som de skickade utan extra kostnad, och utan att jag behövde returnera dom trasiga. Dessutom märker dom ner paketet om man frågar; ingen tull!☆

Japp! Imorrn ska jag försöka ta nån vettig outfit-bild. Fast jag är så trött och huvud-ont så får se. Kanske håller på att bli sjuk igen.


I skolan har vi börjat med etsning. Det är ganska kul, men jag förstår inte riktigt varför man väljer att etsa när man kan köra med torrnålsgravyr direkt. Varför ta värsta omvägen?

See ya☆

2 件のコメント:

pon さんのコメント...

Oj tror jag beställde samma creepers, om de är de med 3,5 sula. Fast jag valde snake white hoh

Maria ♥ さんのコメント...

Sjukt snygga skor iallafall, tycker att stövlarna är lite näbbaktigt gulliga.