2008/12/15

A pizza hut

Kjol, sockar: Moi-même-Moitié
Blus: h.NAOTO
Väska: Black Peace Now
Skor: Montreal
Halsband: Algonquins
Ringar: Vivienne Westwood

Jag hade en annan outfitbild där man ser kjolen bättre, men det var mysko skuggor på den, så never mind. Kolla på inlägget nedanför för en annan bild. Kjolen är beyond awesome i alla fall, oh yes vad jag är kär i den! Här är också broscharna jag köpte på mässan:

Helt galet snygga, allihop. Dessutom är dom stora också. Och galet billiga!

Efter mässan och afternoon tea åkte vi hem och gjorde oss i ordning igen. Så gick vi till Södra Orienten och åt, vi tog 10 valfria mezerätter
och FY FAN vad gott det var! Det måstelimåste bli en tradition!
Sen drog vi till Tiki Room, delade på en vulkan som var helt galen! Enormt lerkrus med eld i mitten, galet var det och sjukt gott var det också. Efter några drinkar där mötte vi sen upp med Amanda och Felix och gick sen till karaoken vid Odenplan och sjöng halsen av oss i två timmar som kändes som en halv.

Helgen har varit totally fabulous! Nästa vintagemässa är i mars, då är vi självklart där igen. Jag är också sjukt sugen på att åka till Paris Japan Expo med Maria & co, men vet inte var dom pengarna skulle komma ifrån så det är bara att inse att jag inte kommer ha råd... Får väl satsa på Stockholmska versionen istället. Bleh.

Nåja, vad är väl en bal på slottet liksom.
Måste spara till Japan också.
See ya☆

0 件のコメント: