2008/12/18

Rött n stuff

Ok. Dålig bild egentligen, för på riktigt är dom verkligen klarröda! Oh yes, jag är verkligen nöjd med de nya linserna.
Fast ja, kanske att jag gjorde en dålig handling när jag valde att fortsätta med den gamla sorten.... hm.... Nåja.

"you kinda look like japanese visual guys" sa Hikaru till mig nyss. Hm... mission accomplished? haha

Igår höll jag den där presentationen om Visual kei på engelskan. Det gick bra, ingen kastade robotar på mig. Och jag märkte att jag säger "like" och "n stuff" sjukt mycket...!

På fredag blir det jullov!
Och jag suger på att komma på titlar.
See ya☆

3 件のコメント:

pon さんのコメント...

blev verkligen superfab. Tänkte jag skulle beställa mina linser imorgon-ish

Maria さんのコメント...

Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice.

Okage さんのコメント...

ååh så jävla snyggt, ja vill också ha men jag har blivit varnad att ja kanske blir lite väl mycket albino med de :/