2008/12/09

Som en buffé av färger

Jacka: JackRose
Byxor, halsband: SEX POT
T-shirt: MUCC official
Kavaj, halsduk: H&M
Skor: ROOTS

Ok, det sög att ta outfitbild utomhus. Inte heller var jag smart nog att använda blixt. Och inte bryr jag mig om att min jacka från JackRose får mig att se ut som en Michelin-gubbe, den är så varm och skön att jag vill dansa!
Där ute blev det också helt galna färger i mitt hår! Blått, lila, rött, och stänk av ljusbrunt här och var.
????????
Mitt hår löper amok! Det ser verkligen inte ut så här inomhus, där ser det bara mörkt och lite rött ut, men utomhus så bara TJOHO färgexplosion! Så som det ser ut på bilden här har jag inte sett det tidigare. Det bara skriker misslyckande om det! ....provar att ta nån bild imorrn i annat ljus. Min jacka är ju inte ens blå alls.
Igår klippte jag luggen också, det blev förvånansvärt bra med tanke på att jag var arg när jag gjorde det. Sedan tidigare klippte jag också upp vid öronen. Så nu har jag inte alls över huvud taget den frisyr jag var ute efter från början. Inte för att jag visste helt konkret, men några svaga föreställningar hade jag. Aah, nåja, jag får väl lov att se ut så här ett tag.

Gud vad jag babblar om mitt hår.

Sju skoldagar kvar på terminen! Känns helt galet vad det har gått fort sedan höstlovet, knappt så jag hunnit med i svängarna. På fredag sätts betyg i några kurser som avslutas nu vid jul. Och usch, nästa tisdag ska jag hålla föredrag om visual kei inför min engelskagrupp..... Jag har lite ångest, det känns som om de purkna teknikarna kommer fälla jobbiga kommentarer och slutligen kasta tomater på mig. Jag får koncentrera mig på andra halvan istället...

Och oj, idag upptäckte jag att det finns ett tvillingpar i andra gruppen också! I tre år har jag trott att han var en enda person, men idag såg jag två stycken! Man lär sig nåt nytt varje dag indeed. Har dessutom lärt mig vem som är vem av tvillingarna i min grupp. Mest för att den ena är drygare än den andra.

Ok, See ya☆
(Borde byta profilbild...)

1 件のコメント:

zoraboa さんのコメント...

Skitsnygg frizz, du ser helt crazy for the money smashing bra ut~