2009/01/29

Bilfärden som var en dröm

Igår körde jag hem från Säter. Av någon okänd anledning hade jag tagit mina svarta sneakers... dom som jag har inläggsulor i. Eh? Ehh?! Jag tror aldrig jag någonsin varit med om något så oerhört obehagligt! Det kändes precis som när jag åkt bil i mina drömmar, som att bilen liksom hade sitt eget liv och jag inte kunde göra något för att styra den, pedalerna var för långt ner och mina ben var för korta. Helt bäcksvart ute, några bilar inom synhåll så man inte kan ha helljuset på, istället ser man ingenting! Är det en väg där? Jag trampar på bromsen, trodde jag, men inget hände? Precis som i en dröm... fast skillnaden var bara att det här inte var nån dröm! Ah, så skönt det var att komma upp på motorvägen; i med fyrans växel, rakt fram och bara gasa.
Herregud, varför tog jag dom skorna?! Nu känns det som att jag bara vill ta körkort så jag aldrig behöver köra igen!

(....that makes sense?)
See ya........


PS: Är det bara jag som inte ser min header, eller har den dött helt?

1 件のコメント:

zoraboa さんのコメント...

Whoa, visste inte att du körde :O
Och ja, jag kan se den.