2009/01/10

Commissions: OPEN

Det här var den absolut segaste terminsstarten någonsin!
Igår började skolan igen, med en dag på Gruvstugan. Vi ska hålla på med glas, men jag som inte gillar att hålla på med glas, slapp hålla på med glas. Istället ska jag fortsätta göra såna där mystiska amöba-liknande figurer i lera. Så igår satt jag och ritade på olika idéer. Det tog ca 30 minuter, resten av tiden gjorde jag ingenting.
Idag var första dagen på själva skolan. Jag åkte dit, fick reda på de två lektionerna var inställda, och åkte hem.
Och nu är det helg! Känns så slappt så jag sitter och pöser.


In other news:
Jag har öppnat för commissions.
LÄS HÄR på min DeviantArt för info.

Jag behöver verkligen verkligen verkligen pengar nu i dessa dystra tider... Så jag hoppas verkligen att någon köper. Jag hoppas på alla mina gamla fans från back in the days när jag gjorde massa Naruto-fanart..

Anywho. Det är värst vad det är kallt överallt. (rim!)
See ya☆☆

0 件のコメント: