2009/01/14

Jag skyndar genom allt jag gör för att få göra något annat

Plötsligt känner jag mig så otroligt pepp på att dra iväg till Tokyo! Jag sitter och fantiserar om hur lägenheten kan se ut, kollar på videos där nån filmat vägen från Shin-Okubo-stationen, och synar stadens alla hörn i Google Earth. Tanken på att behöva gå och köpa en ny mobil det första jag gör när jag kommer fram gör mig glad. Tanken på att få strosa omkring på okända gator och upptäcka tusen nya saker gör mig pirrig. Jag ser på min skola, huset med det turkosa taket, sedd uppifrån! Fantiseringar om hur det ser ut från marken rullar fram i hög hastighet.


....ok, det är skönt att jag gått från nervositetsångest till ren och skär lycka, men någon måtta får det vara!

Jag lever NU.
Det är NUET som räknas!
Fokusera på saker som händer NU, istället för om över ett halvår!

Så. Undrar vad det blir till middag?

1 件のコメント:

Maja さんのコメント...

ROLIGT! jag ser som sagt verkligen fram emot att få höra rapporter!