2009/01/31

Min far hade en dröm

Idag på bussen till skolan satte sig en nunna bredvid mig på min vänstra sida. I samma stund passerade en likbil på min högra sida utanför fönstret.
....sannerligen ett något... udda ögonblick!
På arbetslivsblablalektionen idag kom vi såklart in på sidospår som vanligt, den här gången om vad som är verkligt och vad som inte är det. Hur vet vi att vi verkligen är vakna eller om det egentligen är en dröm, osv.

Ikväll kommer min syster och faster hit, bra ursäkt att slippa grubbla på existentiella tankar som min hjärna ändå bara blir förvirrad och nedslagen av.

Kan också börja läsa en bok som kom helt som en överraskning på posten idag! ☆

Alltså... wow! ☆ Först skrattade jag i femtio år, nu är jag mest superglad! (Fast jag skrattar fortfarande) Åh wow, det här kan jag leva på länge! Tack tack tack ♥ !!

See ya♥♥♥

0 件のコメント: