2009/01/08

MUCC Live Chronicle 2

Den släpptes på julafton men jag har har ju varit i Luleå, så jag hämtade ut den idag. Åh, vilken underbar! Har dock inte tittat på den än, så det här inlägget blev ganska poänglöst. Återkommer om innehållet. Men usch så fånigt glad jag blir över alla extragrejer!
Fast den är så stor! Hade hoppats lite på att den skulle vara samma format som ettan så jag kunde ställa den på den andra högtalaren så det blivit lite som ett altare, men men. Den får stå så där så länge.

Såg också att girugämesh kommer till Sverige igen i maj! Oh fantastiskt! ♥ Förra konserten med dom är för övrigt enda livet jag gått ensam på. Undrar hur det blir den här gången?

See ya☆

1 件のコメント:

匿名 さんのコメント...

MUCC ÄR DET ABSOLUT UNDERBARASTE SOM FINNS X'D <3
Och snart Girugämesh..... <3

Hallonsaft @ bdb