2009/01/20

Nu börjar slappet

i mitt schema:

Gruvstugan på måndagar och torsdagar känns inte riktigt som skola.... Vi gör lite kreativa saker och gör lite inget alls. Och sen en naturkunskaps på onsdagar samt nutida konst och arbetslivskunskap (eller vad den där sjukt onödiga kursen heter) på fredagar.
Min hjärna kommer seriöst förvandlas till en seg gummiboll, eller åtminstone en halvfuktig svamp!

Det är ju ganska skönt egentligen, jag får massor av tid till projektarbete (.....ehum.) och... sova. Men jag oroar mig lite sen över hur det kommer bli på skolan i Tokyo... Fullt med lektioner varje dag, plus några timmars läxor varje dag. Jämfört med nu, 0 lektioner och 0 läxor..!

Eller ok, så illa är det inte. Jag har redan fått uppgifter i två ämnen som ska göras! Och vara klart om.. några veckor.

.....

See ya☆

0 件のコメント: