2009/01/08

Nyår och sånt i norr

Förra nyårsafton satt jag ensam i mitt hus och såg på DVD med MUCC. Vid tolvslaget tittade jag ut genom fönstret och såg några fyrverkerier i fjärran.
Detta nyår var jag i Luleå med alla mina käraste vänner, och vid tolvslaget stod jag med dom nere på stan och skålade champagne.

Jullovet har varit fabulous, vet inte om jag orkar skriva alla detaljer... Lägger upp bilder på bilddagboken. Vi har inte gjort så ambitiösa saker, vilket varit skönt. Just hangin around with friends var exakt det jag ville göra på lovet!
Saknar alla såklart, sjukt mycket. Eftersom en viss person också ritade på min arm och det inte går bort, tänker jag på det ganska mycket... Åh, mina darlings. Jag är så dålig på att säga hur mycket jag tycker om er utan att låta sentimental, men ni kanske förstår poängen. ILU.♥

Fast usch vad skönt det är att komma hem. Är det nåt jag hatar så är det att resa så där... Blir helt upfuckad! Känns som jag aldrig vill göra om det. Det kommer jag nog ändå I guess. Men först vill jag vara stationär ett bra tag...

Möjligen en av de bästa bilderna på mig och Sara:
See ya☆

1 件のコメント:

Sara さんのコメント...

Haha! Men usch?! :O