2009/02/14

Ännu en lördag

Uppe lyssnar pappa på Gokusai med MUCC som han fick av mig i present, i rummet bakom mig sitter mamma vid flygeln och spelar uppvärmningsövningar av Bach, och här sitter jag vid datorn och försöker rita en till New Nippon-räv. Jag gjorde färdigt den tredje och sista igår, men en blev så tråkig så jag försöker göra en till.
Igår natt drömde jag om rävar.

Så nu är det bestämt att Miyavi kommer till Stockholm Japan Expo. Det gör mig lite nervös... Jag hade tänkt vänta väldigt sent med att boka biljett eftersom jag fortfarande velar om jag ska gå eller ej. Men nu när han kommer dit går väl biljetterna åt som smör kan jag tänka mig? När jag får pengar försöker jag nog ta en biljett ändå, för säkerhets skull. Om det finns några kvar, vill säga..!

Och igår sa jag upp min prenumeration på KERA!, eftersom jag snart flyttar till Japanland. Jag har några nummer kvar att få, men sen är tre års prenumererande över!
See ya☆

0 件のコメント: