2009/02/02

Cake party hos Triple Fortune

Triple Fortune, som så många andra märken såklart, brukar anordna så att säga Partyn; events där man träffas och äter fluffiga bakelser, skålar i drinkar och umgås med andra personer som delar intresset för gothic & lolita-stilarna.
I synnerhet Triple Fortunes har jag alltid velat gå på. Tanken på att jag snart kommer att ha möjlighet att göra det gör mig redan nu pirrig! Kommer jag våga gå?
För det första vet jag väl inte ens om såna som jag (utlänningar alltså) får komma... (Kanske bäst att mejla och fråga i förväg) Men det känns ändå som att det inte skulle vara några problem.
Då behöver jag överkomma min blyghet och nervositet, som jag har av så det räcker och blir över! Kommer jag kunna prata med nån eller blir jag sittandes tyst vid bordet med noll koll som vanligt?
Nej! Jag ska fixa det!
Det känns som om läsåret 09/10 kommer att bli en stor utmaning för mina nerver!

See ya☆

0 件のコメント: