2009/02/21

Fredag

Var på Hagaskolan idag och snackade med en som skulle hjälpa mig att fixa häftet till mitt projektarbete. Jag fick ett nummer till en snubbe som skulle trycka upp den, men jag har aldrig i mitt liv pratat med någon så sur, irriterad och totalt ohjälpsam person! Han verkade bara arg att jag ringde, gubbjävel! Snacka om en sur start på dagen. I helvete att jag lägger pengar på honom, säger jag bara!!
Apropå det har jag kommit på ett namn. Det är egentligen ganska lame, men annars kom jag bara på Gato Negro eller Carl Jans Bästa, så det får bli.

Annars har jag nyss börjat på en bok av Haruki Murakami. Den är underbar, och får mig återigen att längta bort från snödrivorna till sommar, och regn. Jag älskar rommarregn.
Om drygt fyra månader tar jag studenten, men det känns som om den tunga snön aldrig kommer hinna smälta tills dess...
See ya---

3 件のコメント:

Maja さんのコメント...

vilken är det du läser? och oj vad jag älskar Haruki Murakami <3

Quarter Void さんのコメント...

Fågeln som vrider upp världen! sträckläsning deluxe, säger jag bara.

pon さんのコメント...

mmm fågeln som vrider upp världen är en av mina favoritböcker, helt underbar