2009/02/24

REDEEMER


Hahahaha va?
Jag kan för allt i världen inte greppa om den ska vara seriös, typ som Garnet, eller om de bara lattjar till det lite? Själva bandet ser förvisso ganska srs bzns ut men, nej... Jag kan inte ta videon som nåt annat än ett stort skämt!
Men missförstå mig inte nu, jag älskar den!! Låten är mycket bra och videon är ju bara helmysig!♥ Jag är bara inte säker på om det var meningen att jag glatt skulle skratta mig igenom den..
Men nej, de kan inte ha varit seriösa! Eller? Va?

See ya☆
PS Tsukasa snurrar på trumstocken och min lycka är gjord♥

2 件のコメント:

Maja さんのコメント...

alltså, haha! jag tycker inte att själva bandet ser så srs bzns ut, inte i de där bandagekostymerna i alla fall. vid 0:49, ehehehehe!

zoraboa さんのコメント...

uhm, jag får då känslan av att de är seriösa >_>