2009/02/05

Half gloves

För ett tag sen så skrev jag om nån visste var jag kunde hitta ett par halvhandskar, så att säga, och nu efter femtio år av letande både i affärer och på internet har jag kommit fram till att jag helt enkelt bör ge upp att hitta det jag är ute efter.
Så jag tog ett par helhandskar, så att säga, och både massakerade (klippte av en bit helt enkelt) och dissikerade (tog ur fodret) dom. Så nu har jag ett par! Följdfrågan lyder naturligtvis: varför gjorde jag bara inte det tidigare?
Svaret kommer direkt: Jag tycker det är sjukt tråkigt att sy/pyssla, så jag kommer mig aldrig för. Oh well. Resultatet blev inte superlyckat men helt klart godkänd, så jag har i alla fall blivit ganska lycklig.

Hm, förresten har jag fortfarande inte fått svar från New Nippon på mailet jag skickade tillbaka... Ganska dåligt första intryck, skulle man kanske kunna säga.

See ya☆!

1 件のコメント:

Okage さんのコメント...

uuh, jag tycker de blev snygga D: