2009/02/05

Hår, hår, hår

Det är dags för mig att ta några ordentliga tag med saxen igen. Verkligen dags. Jag har inte kommit mig för, mest för att jag inte vetat vad jag ska göra av det, men nu tror jag mig ha nån slags uppfattning om hur det ska bli. Inget drastiskt, men det kommer bli så skönt!
Fast jag väntar nog till efter lördag, har en spelning på ett bröllop och då är det väl bäst att ha en random frisyr som inte ser konstig ut tillsammans med folkdräkt.

De senaste veckorna har fyra olika personer undrat om jag färgat håret på nytt! Vilket jag ju inte har sen senast, i början av december. Men kommentarerna måste ju ha nåt underlag? Jag antar att den färg jag la över den sjukt misslyckade sling-blekningen helt enkelt har ljusnat upp. Det betyder att... jag nu har det resultat jag först var ute efter! Färgar jag underhåret igen är det klart som korvspad!
Till vänster är förresten en sammanställning på de hårfärger jag haft sen jag färgade håret för första gången när jag var nyss fyllda 15, kronologisk ordning. (Notera att min naturliga inte är med)

Idag har jag ingen skola. Borde sätta mig och teckna, jag vill bli lika bra som min idol!
See ya☆

0 件のコメント: