2009/02/06

Hårtest

När vi (jag) nu ändå är inne på hårämnet tog jag och provade en ny frisyr! (Ny för mig alltså)

Jaha, så där blev det.
Hm, har fått en del hår ändå. Jag borde klippa nackhåret också så det inte blir slitet och mjäkigt. Hur som helst tror jag att jag gillar frisyren, men känner jag mig rätt kommer jag aldrig använda den eftersom jag anser öronen och näsan förstör allt. Jag föredrar att ha massa hår i ansiktet så jag har nåt att gömma mig bakom, när det är så här blir ju mitt utseende så väldigt exponerat, bleh! Det är okej i profil, men alla andra vinklar...
Nåja.

See ya☆
(Fattar ni min fenomenalt fyndiga titel? haha)

4 件のコメント:

Frida さんのコメント...

Jag tycker du ser het ut!
Skitsnyggt.

Maja さんのコメント...

alltså, hjälp, fantastiskt snyggt!

sara さんのコメント...

jag håller med övriga!

Okage さんのコメント...

fattar inte vad du snackar om, du har ju A; Super cute öron to begin with. B; De blingigaste öronen i stan typ. Du borde visa dem jämnt -w-