2009/02/23

Hej SHOXX, jag heter Yulva

SHOXX har en sida där utlänningar kan skicka in brev och berätta om sig och sina favoritband.
För ett år sen skrev jag ett sånt brev.
Nu, ett år senare ska det publiceras.

WHAT?

Jag ögnade igenom det jag skrev, för ett år sen, och skämdes så jag sjönk genom jorden. Härmed avsäger jag mig allt ansvar för det hiskeliga brevet! (Som jag skrev för ett år sen.)
Haha.... haha... ha....

Som vanligt är det enorma problem med mitt namn som ju endast funkar inom Skandinavien, alla andra blir helförvirrade när jag säger vad jag heter.
Och den närmaste japaniseringen blir Ilva, inte Yulva.
"Hej, jag heter Yulva."
Haha! Yulva...

3 件のコメント:

m(~__~m)~~~~ さんのコメント...

JAG VILL LÄSA. PLZ.

Ahh Yulva, ännu ett namn som skulle passa i Rygar eller Ys. Mycket vackert.

Törnen さんのコメント...

Jag tycker Yulva låter lite porrigt. Eller så är det bara jag som är lite pervig, hoho. Men kul! haha, även om det är ett år senare XD

Okage さんのコメント...

XD Ilva är ju bättre isf, de låter ju mer som Ylva i mina öron iaf. Jag får lite dåliga assosiationer av Yulva, så som vulva och varulvar T_T