2009/02/08

Hwoarang

Har världens fetaste fangirl crush just nu, efter att ha spelat Tekken: Dark Resurrection i nån vecka.
Det är intressant hur jag alltid faller för samma slags karaktärer... jag såg redan på den pyttelilla ikonen att Aha, honom kommer jag gilla! Som givet spelar jag mest med honom, även fast jag gillar ett par andra karaktärers fighting style bättre, och jag har kollat på filmerna med honom minst femtielva gånger. Och mitt skissblock är fyllt av teckningar på denna ultimata man.

Ah... jag får inte såna här förälskelser så ofta, men när de kommer, då slår de mig hårt och utan medlidande!

See ya☆

6 件のコメント:

Maja さんのコメント...

det är bara för att ni har samma frilla.

pon さんのコメント...

haha what maja said!
Hwoarang var min favvis när jag var liten, men sen låste jag upp Brian och insåg att han var mycket bättre :(

Törnen さんのコメント...

ÅH. JA. JA. :D Jag hade världens crush på han när jag var åtta-- första gången jag spelade tekken 3. sedan fick jag 4an av en kompis och han hade världens fulaste hår + outfit (militär style med kort hår, bläää)

Maria ♥ さんのコメント...

Hwoarang är min våta dröm. For realz.

匿名 さんのコメント...

Hello hello Somwone Some have Playing Tekken 6 I Have Im Playing
Online Singleplayer Its funny And God Geme To Xboz 360 Playing Ewreyday!Happy New Year All!

匿名 さんのコメント...

From Whoarang!