2009/02/08

Inget spännande inlägg

Nyss hemkommen från ett bröllop. Spelade några låtar iklädd folkdräkt. Folkdräkt är ganska kul men inte just den jag hade; en Ludvikadräkt från 50-talet, jag ser så sjukt pantad ut i den. Hur som helst. Brudparet var helt spralliga och överlyckliga och jag och pappa fick lite cash, så alla var nöjda och glada.

Ännu mer nyss klippte jag mig lite. Det blev, hm.. lite kortare och inget speciellt. Har inte vågat ta något kort än för då kanske jag ser hur misslyckat det blev haha.

Jag börjar bli så pass nervös inför tisdag att jag helt tappat aptiten och hela tiden är rastlös, vilket är dumt för det är ju egentligen inget att vara nervös över. Annars har jag inget mer intressant att skriva om.
See ya!

1 件のコメント:

Maja さんのコメント...

ingen bild på dig i folkdräkt? :D