2009/02/10

Nervo deluxe

Min hjärna är ändå rätt bra på att hantera nervositeten, den bara förtränger allting helt enkelt. Har knappt fattat att jag åker om... snart. Uh. Måste sluta tänka på det så jag kan sova i natt.

Färgade håret nyss, bara mörkare brunt i underhåret. Det blev bra, jag är nöjd; ajöss äckliga utväxt! Har ju klippt mig också som sagt, men jag har kommit fram till att luggen blev misslyckad, så jag har den så här i väntan på bättre tider. Resten av håret gjorde jag lite kortare bara, skönt, så är det lättare att tupera.

Åh gud nu kan jag inte sluta tänka på imorrn bara för det! Ok om det hade varit en vanlig arbetsintervju, men nu har jag ingen aning om vad de eller jag ska säga och det känns lite frustrerande. Har dessutom massa spilltid i Stockholm på förmiddagen, vette fan vad jag ska göra då förutom att gå omkring och jaga upp mig... Oh well. Tänk på mig vid 12.30 gott folk.

See ya☆
PS, Jag drömde om Hwoarang inatt. .....uh.

0 件のコメント: