2009/02/13

Reflektioner över men's egg Youth


Framsidan!
Det här numret fokuserade på Outer Catalogue, alltså ytterkläder och sånt. Hur som helst är Amekaji, japanisering av American Casual, värsta grejen där.


Men... vad är grejen med the fugly colors?


Takazumi Hikichi och Akihiro Ishigaki; instant favs.


....Variation gillar han också.


Åh gud, varför blir jag alltid bara galet kär i killkläder?!
(JackRose ILU SO MUCH)


Så fixar du den ideala daten, steg för steg!
Där fanns också bland annat massa streetsnap, Couple Research, och nåt som såg ut som vad man bör och inte bör göra med sin tjej när hon har mens.


Testpatrullerna provar sexställningar.
Det var väldigt många sexställningar.
Man fick också bland annat en steg för steg-guide om det perfekta samlaget och vad som händer i tjejens huvud under tiden.


Fist fuck = no good!


Mängder av annonser för och piller som gör att man bli längre.

Slutsats: den här tidningen är perfekt för dig som vill ha koll på de senaste inom manligt Shibuya-mode, och som oftast har huvudet fyllt av nakna brudar. Herrejösses så dom höll på, jag trodde inte det skulle vara mycket. Seriöst, jag tror jag fick en överdos av boobs och asses...! För jag, som är galen i modet men inte känner nån glädje alls över nakna brudar, känner rent spontant att den här tidningen kanske inte var nåt för mig, haha. Men 450 yen är ju ingenting. Och tja, ganska kul var den ju faktiskt ändå!


Are you man enough?

3 件のコメント:

pon さんのコメント...

Mmm jag känner ju att sådana piller som gör att man blir längre helt klart fungerar..
vart var mannen som remindade dig om mig? :O

Okage さんのコメント...

asså vafan? XD

Törnen さんのコメント...

HAHAHAHHAHA <3 Illustrationen till no fistfuck var ju BÄST XD