2009/02/17

Sunky och Piffy

Nu är Josephine hemkommen efter en wild n crazy dag på Gruvstugan med mig. Jag failade så hårt med mitt tygtryck, och det gör mig lite lättad att det dröjer två veckor tills jag behöver arbeta på det igen... Men dagen var sannerligen roligare med henne som sällskap!
Hon kom igår och vi gjorde inget speciellt vilket var rätt skönt eftersom jag är så oförklarligt trött. (Sjuk?) Nån annan gång kanske jag kan ta dig på en rundtur av downtown Borlänge, haha!

Det är också ganska intressant att gå i affärer (typ Pressbyrån och annat spännande) med henne; folk är aldrig så vänliga och pratiga när jag är ensam!

Bilden ovan är ju dock lite intressant... Hon är piffig som vanligt medan jag är sjukt sunkig som jag brukar vara på Gruvis. Oh well, den bjuder jag på! Jag lyckades dock ta en ganska epic bild med min mobil, men den är arg på mig så jag kan inte föra över till datorn...

Ah. Dessa kranier!!

See ya☆☆

1 件のコメント:

Okage さんのコメント...

håå, man kan ana joker munnen men inte riktigt XD men ja, jag kanske skulle åka ner över en lördag lr så kan vi gå på staaan :3