2009/03/03

Fragments of Memories

KLICK KLICK KLICK KLICK KLICK

Ja, jag spammar den här bilden överallt. Men jag är glad över den! Såklart ser jag bara alla fel men känner mig ändå lite stolt på en kant sådär.
Håret var mest pain in the ass, eftersom jag inte hade nån förlaga att förlita mig på. Så då gällde det att gräva i minnet hur jag ritade hår på tidigare porträtt och testa sig fram.
(KLICK om du inte gjort det. Plz ta en titt, så som jag kämpat!!)

Men ja, annars... Jag lyssnar igenom soundtracket till Crisis Core och börjar grina vid de sista låtarna. Igen. Strax ska jag nog se om slutscenen på youtube, när jag nyss spelat klart hade jag lite svårt att se eftersom tårar vällde upp hela tiden..
Vad är det med mig??
"It had to happen to flow onto the story line of the original. But did he have to die in that way... that really is fucking sad" True dat.
Vad gäller originalet skulle jag gärna spela en remake... "I understand those who wants to keep it a classic but I didn't get to play it while it was big, and when I got to the party it was all pixelated and gross looking." True dat, igen. (Värst vad jag citerar)
Nåja.....

Imorrn blir det skola igen efter drygt 10 dagar.
See ya☆

0 件のコメント: