2009/03/18

No news.

Det är segt med inlägg nuförtiden. Vilket beror på att jag inte har nåt att skriva om och har tröttnat på mina "Hej idag gjorde jag inget"-inlägg. Och bara för det ska jag skriva ett sånt nu.

I torsdags var jag i Stockholm över dagen med klassen. Vi besökte Nyckelviksskolan, som var skrämmande likt Gruvstugan (fast större och på Lidingö), och så gjorde dom precis samma saker som vi gjort. Huh. Jag har funderingar på det där stället, men det känns inte så lockande att behöva göra om allt jag gjort under gymnasiet? Nåja... Det verkade ändå mysigt, och det är ju ett tag kvar innan funderingarna måste tas vidare.

I måndags spelade jag på ett par konserter; Från menuett till hiphop, om någon läsare kommer ihåg den från i höstas. Det första jag gjorde när vi kom ut på scenen var att slå huvudet i mikrofonen, men förutom det gick det bra.

Idag på min enda lektion kom studievägledaren och berättade om vidareutbildningar och dess system. Som alla redan kan allt om eftersom han föreläst om det två gånger innan. Men återigen blev jag smärtsamt påmind om att jag inte vet vad jag ska göra av mitt liv, jag har inga ambitioner. Jag vet att det är lugnt och att jag inte behöver bestämma mig nu, men jag får ändå lite ångest...! Jag avundas människor som vet vad dom vill bli.

Japp, det var det.
Nu vet jag inte vad jag ska skriva längre!
Hjälp?

1 件のコメント:

Okage さんのコメント...

hur hur, I can relate :C