2009/03/13

REDEEMER håller måttet

I approve~!

Mycket, mycket bra album! Det finns ett par låter jag tycker är tråkiga, men å andra sidan brukar jag tycka det om precis alla album, och förutom dom är allt bara superbra. Särskilt Lizard, Lost in re;birth och HEAVEN'S COLOR ryser jag i välbehag åt. Dessutom älskar jag BRILLIANT när den är på albumet! (Jag var ju kluven över den förut) Åh, så glad jag är över REDEEMER, nu när MUCC bara tråkar ut mig!

Ah, och postern är apsnygg! Det var annat än KAMIKAZE-postern, hahaha.. Förresten fick jag samlarbild på Tsukasa. ...igen! Verkar som om jag alltid får honom av nån okänd anledning.

See ya!☆
Eller kanske rättare sagt; ndareba!☆

1 件のコメント:

zoraboa さんのコメント...

Jag ÄLSKAR det här albumet! Så himla underbart <3<3<3
Despas bästa album enligt mig, och bästa albumet hittills i år :D