2009/04/16

Arbetsintervju

Klockan 11 i förmiddags stod jag inne på Ica MAXI för en gruppintervju.
Gruppintervju.
Jag fasar inför det ordet, men det visade sig inte va så farligt. Vi var tio personer som delades i två grupper och skulle prata om vad bra/dålig service är och rada upp bra egenskaper man bör ha. Själva grejen med gruppintervju är väl helt enkelt att de ska se hur man fungerar i grupp och om man är social och framåt och inte bara sitter tyst utan att ta initiativ.
Jag ansträngde mig så hårt för att prata mycket! Ni ska veta vilken insats jag gjorde, jag sitter ju vanligen helt tyst och bara lyssnar i såna situationer, men ojoj, vad jag pratade mycket. Mycket för att vara mig alltså.
Vet inte alls hur det gick, får se om jag kommer vidare till en ytterligare intervju.

Ica MAXI, huh. Jag hoppas såklart jag får jobbet, men jag vill ändå helst jobba på Hemmakväll...

Hämtade ut mitt pass idag också. Ångrar mig på en punkt i ett tidigare inlägg, jag ser inte ut som en muffin, jag ser ut som en groda! När jag jämför passkortet med korten jag tog på fotostudio kan jag knappt tro att det är samma person på bilderna... haha, wow.
Hur som helst betyder det att jag kan fylla i det sista på visumansökan.
See ya!

0 件のコメント: