2009/04/09

Fixat och klart! (sortof)

Det regnade när jag tog mig in till skolan idag. Idag när jag är ledig. Bara för att min virriga engelskalärare skrev G som slutbetyg i C-kursen istället för MVG och bara för att rektorn inte var där och kunde skriva på, blev inget gjort igår.
Men nu är det klart! Alla saker som ska bifogas med visumansökan är fixade! Det enda som fattas är passet jag ska hämta ut nästa vecka. Och nu har jag ett fantastiskt vackert intyg på att jag kommer att ta studenten från min rektor. Och förra årets slutbetyg på engelska.
Och varför låter det mycket fräsigare på engelska?

Jo, som sagt, igår var jag på sånt dåligt humör så det var inte sant.
Som tur var sköts det undan av glädjen av att jag klarade av Dissidia! Woho, yeah! Hade levlat upp Butz Klauser till lv 68, sen klarade jag Kaos utan problem. Och inte hann jag blinka förrän Butz var lv 90 och miljarder nya saker låsts upp, massa nya story mode också! Mmmm. Det spelet är som en skattkista.♥



Ikväll kommer Josephine, då ska vi gå och se Kenny begins!
See ya!☆

0 件のコメント: