2009/04/03

Glada och arga vårkänslor

Vår! Det känns i hela kroppen! (Woho, kliché!) Idag cyklade jag till min fiollektion, min kära guling fick se solen för första gången det här året. Jag passar på att ta in så mycket sol jag bara kan (det är viktigast på våren och hösten!) innan den jobbiga sommarvärmen kommer. Jag gillar verkligen inte när det blir så där jättejättejättevarmt, mest för att jag gillar att ha svarta långbyxor och lager av kläder. (Och så flyttar jag till Tokyo? Way to go, me.)

Apropå Tokyo har jag nu sagt upp min prenumeration på KERA, om jag skulle ha förlängt den skulle det blivit massor av nummer hit när jag redan har dagit till landet i fjärran östern. Och det orkar jag inte riktigt med. Kan ju bara köpa dom där istället. Mm.
Så över tre års prenumererande är till ända... men vad ska jag nu se fram emot varje månad?

Rent spontant är jag också allmänt ganska arg. Rätt ordentligt arg, faktiskt. Kan ha att göra med fkn IPRED-lagen.

See ya!

1 件のコメント:

pon さんのコメント...

ipred lagen är nog det sämsta som hänt, fkn sucks