2009/04/28

Griottines blouse

Imorse plingade det på dörren och i min famn damp det ner den här blusen från Alice and the Pirates som jag nu väntat på i över en månad!

Och jag är kär så klart.

Men.
Den sitter dåligt på mig.
För den är lite för stor... Jag får extra breda axlar i den. Vilket inte är så kul.
Men, den är så fin ändå, jag tänker behålla den! Om det riktigt kniper får jag ha den under nån kavaj eller så. Mm.

Min bild är crappy, men där är den i alla fall!


Och eftersom beställningen blev så försenad fick jag en extra present med i påsen. Det var fyra pins med ninjor på, fyra solfjädrar (lolwut) med shoppping servicens logga på, samt ett skrikorange digitalur i plast med nallebjörnar på.

....

Det var länge sen jag brast ut i skratt så!

Men man fick med hela påsen med vykort och flyer och kvitto och en högst personlig handskriven hälsning, det var pretty sweet.
Slutsats: I approve!

See ya☆

0 件のコメント: