2009/04/23

Insomnia

Låg halva dagen igår igen med magkramper. Ni vet, så där ont så man tror att man ska dö och känner att det skulle vara mindre smärtsamt att helt enkelt bara riva ut hela livmodern. Mm.
Men finns det nåt skönare när smärtan släpper och man somnar in av ren utmattning? Ah, jag tror inte det. Den skönaste sömnen är när man just nått sin smärttröskel.
(Det här börjar låta konstigt.)
Hur som helst fick jag i vanlig ordning betala priset för det senare. Om jag så mycket som slumrar till i nån timme eller så mitt på dagen kan jag inte sova på natten efter, och när jag då sovit djupsömn flera timmar kan jag ju glömma att kunna somna på kvällen. Men igår natt tog jag mig fan på att jag skulle somna ändå, så jag gick inte upp och kollade på TV eller nåt som jag brukar göra ungefär vid 2-draget efter att bara ha kastat runt och suckat. Nej, jag låg kvar. Vilket jag ångrar eftersom jag antagligen skulle ha somnat fortare om jag gått upp och lullat runt lite. Till slut drog jag i alla fall fram min PSP och surfade runt på diverse bloggar. Vet inte vad klockan var när jag slutligen somnade, men alla fåglar hade vaknat för länge sen och rummet kändes ljusare än tidigare.
Dumma kropp, gör som jag vill nån gång.


Igår skickade jag iväg visumansökan! Kan inte rå för att vara pissnervös. Tänk om de ger avslag?? Bäst att inte tänka för mycket på det antar jag. Men visst ser jag fantastiskt alldaglig ut på korten? haha!

See ya☆

1 件のコメント:

Maria ♥ さんのコメント...

Asså, det har typ aldrig hänt att en svensk har fått avslag på sin visumansökan till sina utlandsstudier. Så länge du har alla papper ifyllda så är det ingen risk.
Jag tycker förresten du ser alldagligt snygg ut!