2009/04/21

Jaha nähä

Vernissagen till utställningen är flyttad.
Stockholm Japan Expo är inställt.
Plötsligt blev det en hel vecka i Stockholm utan nåt att göra!

Fast det är ju inte sant, forumträffen är kvar.

Jag är väldigt surig över att vernissagen (till utställningen mitt porträtt är med i) är flyttad till tisdagen efter, då vet jag inte alls om jag kan gå. Det är veckan vi ska bygga upp slututställningen i skolan och det känns inte kul att lägga ytterligare pengar på ännu fler tågbiljetter... Men vill jag verkligen missa det?
Vad gäller Japan Expot gör det mig faktiskt... inte så supermycket. Jag var inte så värst pepp till att börja med, och nu känner jag mig glad att få pengarna tillbaka för biljetten, haha!
Fast det känns ändå lite snopet.

See ya...!

3 件のコメント:

m(~__~m)~~~~ さんのコメント...

weeell me and the josephine kommer ju vara i sthlm så det blir säkert kul ändå vettu! ;D

Maria ♥ さんのコメント...

Ja och JAG kommer vara i Stockholm också. Om du har tråkigt när vi alla tre är i Stockholm ja då vet jag inte vad som krävs för att underhålla dig. ;P Förresten erbjöd Ulrika mig att komma och kika på tavlan även om själva utställningen inte är färdighängd om det var så att jag inte kunde komma på vernissagen. Jag tror säkert att hon gör detsamma för dig.

Quarter Void さんのコメント...

sälen: ja klart, jag kommer nog ha the good times ändå ;D

maria: är det sant? :o skulle ju vara fantastiskt bra, om man missar vernissagen!