2009/04/07

Produktiv tisdag

Visumansökan som kom på posten igår tog mig helt på sängen, så att säga! Jag trodde jag skulle få dom nån gång i maj, så plötsligt blev allt helförvirrat i hjärnan. Det tog år och dag att somna igårkväll bara för att jag låg och tänkte på visum.

Men! Idag har jag varit otroligt flitig!
Jag har fixat nytt pass! Damen på polisstationen undrade varför jag gjorde det eftersom mitt nuvarande går ut om två år, men jag måste ju ha ett som räcker längre. Och fotot HAHA JAG SER UT SOM EN FÖRRYMD MUFFIN.
Har också tagit ytterligare passfoton på fotostudio. Skolan i Tokyo vill ha 6 passfoton på mig an nån anledning. Jag ser lite ut som en muffin där med, men det är så mycket bättre än det på passat urghl.
Och innan jag åkte ner på stan plitade jag ner en hurtig personbeskrivning till mitt CV, så nu har jag varit runt och sökt ännu mer jobb. Snälla snälla snälla snälla låt mig få jobb på Hemmakväll!! Wow, jag vill verkligen ha jobb där. Kan bero på Ben&Jerry's. Men de var trevliga där, enda stället jag fick prata direkt med chefen.

Och... efter att ha spenderat helgen hos Josephine så har jag märkt att jag egentligen inte riktigt gillar att vara hemma. What's up with that, huh? Skönt att jag flyttar snart.

Och här är en bild så det här inlägget kanske blir lite kul också.

See ya!

1 件のコメント:

Maria ♥ さんのコメント...

Episkt muffinsberg, omfg! Hördu, jag har planer på våra matchade vernissageoutfits, jag haffar dig på MSN när jag har tid över.