2009/04/30

Svart svart svart ☆

Blus: Alice and the Pirates
Kavaj: Brooks Brothers
Byxor: SEX POT ReVeNGe

Jodå, jag tog en stund med självutlösaren på morgonkvisten innan skolan för att fånga mig med nya blusen. Sen tänkte jag varför inte? och hade den på mig resten av dagen. Drog på Jack Rose-bootsen och kände mig riktigt bra.
Det hör alltså till det ovanliga att jag har EGA-märken på mig i skolan, ja det har bara hänt två gånger tidigare om jag minns rätt.

Fast det måste medges att det kändes lite märkligt när jag trampade iväg på min gula cykel. Jag frågar mig ofta nuförtiden, varför köpte jag en gul cykel? En gul...?

See ya! ☆

PS. Jag gjorde huvudräkning och kom fram till att det sammanlagda värdet på det jag hade på mig idag blir strax över 10 000 spänn. Utan smycken.
Lolwut.

4 件のコメント:

Okage さんのコメント...

smexxxxx <3

Sara さんのコメント...

mmm, snygg *__*

匿名 さんのコメント...

Tak for de interessante oplysninger

himitsu さんのコメント...

You are so håt! 8D