2009/05/08

5 - utmanad av Josephine

Jag blev utmanad av Josephine för hundra år sen, men som jag helt lyckats missa! Nu kommer den i alla fall, utmaningen.
Fem accessoarer:
Black Peace Now - handväska
Algonquins - hjärtnyckelshalsband


Vivienne Westwood - Armour ring



Vivienne Westwood - Tiny Orb earrings


Modifierade från Åhléns - halvhandskar
Fem plagg:


Alice and the Pirates - halterneck väst


Alice and the Pirates - vitrandig kavaj



Moi-même-Moitié - Assymetric Flare skirt


SEX POT ReVeNGe - t-shirt


Brooks Brothers - blazer

Fem skor:


Montreal - 15cm platå


dna - sneakers i lack

Double Decker - kängor med spännen

Double Decker - creepers

JackRose - boots med klack, spetsig tå och glitter

There now! Hm... är det bara jag som ungefär aldrig kommer ihåg namnen på plagg? Det känns nästan lite skämmigt.
Och gud, min(a) garderob(er) är så otroligt osammanhängande.

Nu blir det Stockholm och girugämesh!☆
See ya!☆☆☆

2 件のコメント:

Sara さんのコメント...

jag är också utmanad D: gotta ta tag i det där.

Okage さんのコメント...

mmm smex garderooob <3 asså den vita Aatp kavajen kills me with gorgeousness D8