2009/05/27

Forummeet i Stockholm

Vi var alla tre rätt opepp på morgonen, men det hela visade sig bli en helt underbart lyckad forumträff! Alla damer och herrar som kom var fantastiskt fabulösa, och även om det droppade regn en del på förmiddagen hindrade det inte vårt strålande humör.
Det började i Humlegården, för att sedan förflyttas till Gröna Lund. Personligen tycker jag ju att Sälen, Josephine, Maja och Sara var fabulösast av dem alla, men jag har träffat så många andra vackra personer, både kända och okända ansikten! Nya bekantskaper har jag också fått, ja det var sannerligen en lyckad dag!

Jag orkar inte skriva mer än så, men massor av bilder finns att beskåda på min bilddagbok!

Torsdagen, fredagen och söndagen tillsammans med ovan nämna namn var också härliga, jag tackar min lyckliga stjärna för att jag fått så fina vänner.♥

See ya!☆

0 件のコメント: