2009/05/18

Ingen bra tid att bli sjuk på

Var hos Josephine i helgen igen, och medan jag sprang runt i ännu ett gammalt tempel i FFXII och försökte hitta en väg upp kände jag hur min hälsa dalade. Min real life-hälsa alltså. De klassiska symtomen: yrsel, ont i halsen, lock för öronen, extra trött, ja ni vet det där när man blir sjuk.
Har cyklat mycket i veckan när det har blåsit som fasen, även fast jag haft halsduk så antar jag att det är där jag felade. Bara för att jag skulle va lite hurtig, bah.

Det här är inte rätt tidpunkt att sjuka ner sig på! Imorrn måste jag gå till skolan, sista dagen innan vi börjar bygga slututställningen. Tisdag är tandläkarn. Onsdag är projektarbetesmässan, och åka till Stockholm. Resten av veckan är Stockholm och forumträff! Gleh!! Gah!! Bli frisk! Nu!!!

1 件のコメント:

Maja さんのコメント...

SVININFLUENSAN...!



Krya på dig! <3