2009/05/26

Jag ska packa upp, jag ska bara...

Åh, helgen.
Vilken fröjd för alla sinnen! Quality time deluxe med de mest underbara vänner, och en forumträff som överträffade alla förväntningar!
Jag kommer inte orka skriva en uppsats om helgen som jag gjorde nyss (varför gjorde jag det?) men något mer blir det, när jag får bilder.

Och jag märker hur mycket jag vantrivs i den här äckliga bruksorten. Jag får inte (längre) ångest när jag kommit hem, men det känns som om jag bara är här för att få åka iväg igen. Om ni vet vad jag menar. Mm.
STOCKHOLM ILU!!!
Efter Tokyo ska jag göra allt för att kunna flytta dit. Jag är evigt tacksam till min faster som ställde mig i bostadskö för SKB när jag föddes.

Uh, mycket prat blev det här, märks att jag inte bloggat på ett tag haha!
See yaaaaaaaaaa

0 件のコメント: