2009/05/27

Mera tillskott i garderoben

I helgen fick jag t-shirten och i måndags kom mina byxor, båda från SEX POT, och därmed har jag ett klart outfit till studenten.

Tröjan är studentpresent från Sara ♥ !
Och jag är helt förälskad. Nä... jag vet faktiskt inte vad jag ska ta mig till. Den är tight på kroppen men har stora ärmar och är massa pösig på bysten, med relativt djup urringning och lösa band med nitar, som också går över huvan, och trycket är supersnyggt och jag tror inte jag ska ge mig på att beskriva mer hur underbar den är eftersom det kommer ta hundra år och bara bli massa svammel. Wow, materiell lycka deluxe!

Byxorna är jag inte helt hundra på, det är nåt med trycken som jag inte riktigt gillar. Men de sitter som en smäck! Och tyget är rätt tunt, det blir skönt i sommar. Benen är ganska långa, men de har såna här, eh, snoddar som man kan dra in och hålla på. Och det blir snyggt och pösigt när man stoppar dom innanför kängor och så. Överlag finns det alltså massor av detaljer som gör att jag gillar dom ordentligt och kan bortse från trycken.

Byxorna köpte jag med samma shopping service som blusen från Alice and the Pirates, och jag fick med massor av SEX POT-trams! Bland annat klistermärken och en grön tändare som det står I♥S.P.R på. Och nåt helmysko "choco charm"... chokladbitar inslagna i SEX POT-papper, som man sedan kan slå in en plastkub i och använda som magnet eller mobilsmycke. Eh.... ja.
Jag fick också med ett poängkort (eller vad det nu heter på svenska... point card....) och blev alldeles lycklig då jag kom på att OMG JAG KOMMER FÅ ANVÄNDNING FÖR DET.

Ja, alltså. Jag blir alltid helt såld på såna här fåniga bonusgrejer!
See ya☆

4 件のコメント:

Sara さんのコメント...

Du är så jävla snygg jag DÖR. I die, I die.

Unni さんのコメント...

*_* den tröjan, fy fan vad snygg! Vill ha! och du är med snygg :]

Maja さんのコメント...

håller med sara. allvarligt, jag dör på den där bilden! snyggast i sverige kanske.

Elict さんのコメント...

Jag känner nog igen din källare, minsann 8)

Du är hetare än eld. Som vanligt <3